Powered By Blogger

petak, 7. siječnja 2011.

Pazite kako 'peglate' kartice!

Ovime vas želim upoznati kako nas potkradaju Banke, a da i neznamo, svojim takozvanim 'proizvodima' – koji se zovu Kartice. Njihovom uporabom,  kada ih 'peglamo', trenutno se osjećamo financijskim moćnima, a osjećaji nas obuzimaju kao da smo pod utjecajem opijata ili kao da smo stavili ružičaste naočale. To i ne bi bilo loše da trošimo svoj ušteđeni novac.  Tom neprilikom mi zapravo trošimo tuđi novac, koji će nas mnogo koštati,  a čijih troškova nismo niti svjesni, pa ni onda kada nam dođu rate na naplatu.  Ponašamo se kao da je to normalno i ne tiče nas se, te zatvaramo oči pred opakom stvarnošću. Makroekonomskim terminom rečeno, normativno, u skladu s našom prihvatljivosti i poželjnosti odnosno očekivanja.
Morate znati gorku istinu, da ćete svoj lakše ili teže stečeni novac, uporabom kartice, debelo pokloniti banci, odnosno kartičarskoj kući, koja će biti mnogo veća od vaše zadovoljštine robe ili usluge. Nema sigurno građanina na planeti Zemlje, a da nema barem jednu karticu, pri tom misleći na razvijeni Svijet. Neki posjeduju cijelu zbirku. Poznate je priča da su kartice za one koji imaju novaca, drugim riječima, za one koji ga imaju a nije im važno kuda i u koje namjene ili svrhe će ga utrošiti.
Prije godinu dana donijela sam odluku kako ću se riješiti toga kartičnog 'nametnika' te da me više neće pljačkati banke. Moram se pohvaliti da sam dobar dio riješila, ostalo mi je još malo. Radeći tako kućni proračun, a kako obožavam brojke, torba mi nikada nije bez kalkulatora, malo sam se 'pozabavila' analizom kartičnih troškova i otplata dospjelih rata. Kada sam sve troškove, kamatu i otplatu glavnicu i glavno zaduženje stavila na papir, došla sam do šokantnoga otkrića. Ne samo što svaki mjesec plaćamo u postotku iznos otplate s kamatom i troškovima, preostalom dijelu glavnice ponovo se dodaju kamata i troškovi, da pojednostavim, znači što je manji postotak otplate više ćemo ispaltiti novaca banci zajedno s višestrukom kamatom i troškovima, te visokom članarinom koju neke banke podijele u mjesečne iznose kako bi izgledali pristojnije.  Kamata koju banka propiše u ugovoru a koju klijent prihvati je velika zamka, ustvari to je višestruka kamata. Nisam mogla vjerovati u šokantne rezultate analize, te sam otišla u banku kod 'stričeka-bankara' u jednoj našoj P.banci. Zbunila sam ga kada sam mu na temelju računovodstvenog konta prikazala odnos dugovne i potržne strane dugovanja i otplata. Došla sam do zaključka na temelju analize izračuna da banci ustvari dugujem i da joj trebam vratiti do 50% više, od ugovorenog iznosa. Jednostavnim jezikom rečeno, ako uzmete kredit po kartici 5000.- kn, trebate vratiti na kraju  razdoblja sa svim troškovima i višestrukom kamatom cca 7500.- kn tj. vraćate ga prema ugovorenim postotcima, što može biti 20%, 15%, 4% ili nešto posto ... ako vraćate otplate u manjim postotcima, banka će vas više oštetiti i uzeti vam više novaca, jer ćete na dulji vremenski rok i u više rata plaćati više kamata i troškova. To je samo onda ako ste kanili vratiti kredit po kartici a karticu  stavili u mirovanje, ali ako se i dalje njome služite to je onda prava katastrofa ili tsunami za  vas i vaš kućni budžet.
I tu se srećemo s drskim načinom stjecanjm dobiti i kapitala, gdje država također ima važnu ulogu u sabiranju novaca i tantijema.
Nemoralno i najgore od svega je to, što se klijentima na samom početku sklapanja ugovora ne prezentira simulacija naplata i potraživanja, niti ih se detaljno upozna s načinom, već ih se prevari na najsofisticiraniji način. Nažalost takvim i sličnim transakcijama i poslovanjem, banke i financijske agencije, udruženja ili kako se vać zovu, polako ali sigurno uništavaju svjetsku ekonomiju i ljude na ovoj lijepoj Planeti, zaneamarujući aspekat održivog razvoja za buduće generacije.





ab circle pro 30 day trial


Fall Back into Style UltraDiamonds.com


Enhance your PC perfermance with Ascentive Software


FootwearETC.com


Download our safe and FREE Diagnostic Scans


Free Shipping On All Wheelchairs!


UltraDiamonds.com Buy More Save More! Up to $300 off everything

Nema komentara:

Objavi komentar