Powered By Blogger

srijeda, 2. lipnja 2010.

Krik divlje djevojke


Vozeći se uz Dravu, promatram prirodu koja je savršeno u svojoj ekstazi. Pomislih kako ću se poistovjetiti s njom u pravom trenutku. Svuda oko mene kunadre maslačka ponosno podižu svoje kupole uživajući u svojoj plodnosti. Pogled mi seže preko žutih polja daleko prema Mađarskim brdima, na kojima mi se pogled zaustavi na bijelim crkvicama sa crvenim zvonicima. Tamo su Hrvati sa ove strane granice imali svoje vinograde i posjede, drugim riječima nekada je Drava bila granica između Hrvatske i Mađarske. Niz godina bili smo pod Mađarskom vlašću, iako je to vrlo daleka povijest. Često se vozim tim rutama, uzmem svoj fotoaparat, bez kojega nikada ne odlazim u prirodu, te napravim nekoliko snimaka za arhivu, jer mi je priroda u proljeće izneneđujuće lijepa i uvijek pronalazim neke nove kadrove i neka zapažanja na istim mjestima. Nisam mogla odoljeti bujnoj prirodi koja je sva u svojoj erotici.

 Pomislih kolike tajne su u njenom okrilju. Vođena znatiželjom, te brojnim pitanjima i nadom, skrenem uz dravski meandar kako bi doživjela nešto nesvakidašnje, nešto što će mi dati adrenalin i zaustaviti dah, a srce da mi se pretvori u motor. Nakon vijugavih puteljaka obraslih travom, te zarobljenih krošnjama, koje mi se nadvijaju iznad glave zakrivajući nebesku svjetlost, sve mi je izgledalo strašno i uzbudljivo. Što sam se više približavala Dravi zeleni tunel satkan od granja i lišća postao je sve mračniji i sve uži, tu nema izlaza, pomislih. Odlučila sam se tu zaustaviti, a dalje krenuti pješke. Cilj mojega pustolova bio je sresti vile-divlje djevojke i veda divljega muškarca, koji tamo obitavju i skrivaju se od običnih ljudi. Čula sam priče od starijih mještana Prekodravlja, da u tim divljim predjelima uz Dravu žive neka bića koja su se zadržala iz prošlosti i da poneakd navrate u obližnja sela, naročito kada padne mrak, ili se približavaju ljudima kada se sami nađu u divljini.

Zato sam odlučila krenuti sama, pomislih, možda ih sretnem, vilu ili veda?! Što i činim u zadnje vrijeme vođena velikom željom da mi uspije pustolovina. Pod nogama mi je pucketalo granje, a u kosu su mi se zaplitali mirisni cvjetovi gloga, dok mi je niz lice kapao znoj, što iz straha, što iz silnoga uzbuđenja, odjednom mi zazvoni mobitel!!!!

Mirisi su se razlijegali posvuda i slutila sam eros u zraku. Nakon poduže šetnje kroz cvjetni gustiš nisam niti slutila da sam ušla zapravo u rajski vrt. Ugledam tamo podalje u cvjetnom okruženju dva gola tijela koja se miču u skladnim pokretima, komunicirajući neartikuliranim zvukovima, uživajući tako u ljubavnom zanosu, stopivši se potpuno s prirodom. Stanem, ne mičem se, grlo mi se osušilo. Najednom moju mirnoću i zanos prekine krik koji je u meni pobudio lavinu emocija .

Tada mi je bilo potpuno jasno da su se u ljubavni zanos stopili vila i ved, bilo je to zapravo savršenstvo ljubavnog čina u skladu s prirodom.. Poželjela sam zauvijek ostati u prirodi sa vilama i vedima koje sam napokon srela, jer kako sam saznala po pričanju domaćih, oni dolaze u blizinu ljudi, te da vedi divlji muškarci vode ljubav sa ženama, a vile dolaze po noći prikradaju se muškarcima kako bi ih zavele. Takvo iskustvao sam imala i ja, upravo malo prije s prekrasnim vedom, uživajući isto tako kao i vila u prirodnom okružju dravskih menadara.


                         Get a FREE $50 Gift Card when you buy the award-winning NOOK eReader! See site for details.


                          Organic Bouquet - Gifts for All Occasions


Get a FREE $50 Gift Card when you buy the award-winning NOOK eReader! See site for details.
                                                        
Shop the Official FIFA Online Store

Nema komentara:

Objavi komentar