Powered By Blogger

subota, 5. lipnja 2010.

Kako sam danas izgubila Srce

Razmišljajući u tišini svoje sobe koju remete samo taktovi Erosa Ramazottija, pokušavam se prisjetiti svega što mi se danas dogodilo. Iako su već sitni sati i uskoro će ponoć, ne spava mi se, a to bi zaista bila glupost, kada za spavanje koristim dan. Noć je savršen dio dana kao stvoren za kozmičke i virtualne komunikacije prožete apstraktnim promišljanjima koja vode u dubinu meditacije, tjelesnog sjedinjenja ne sa samim sobom. Pokušavam analizirati kako mi je protekao dan. Događale su mi se neke čudne stvari, nesvakidašnje i neobične situacije. Sve mi je izmicalo kontroli iako sam se u potpunosti trudila da je uspostavim na svakom koraku, jer je sve pomalo poćelo biti opako, te sam shvatila da moram 'dead line of control everywhere'. Niti to nije puno pomoglo. Nisam praznovjerna, u ništa ne vjerujem, osim u ono što mogu vidjeti, doživjeti, osjetiti...što je naprosto izazvano mojom voljom, radnjom i pojavama. Međutim danas to tako nije bilo. Izgubila sam srce. To me najviše pogodilo. Moje najdraže i najdragocjenije srce, razmišljam gdje je nestalo. Znam da sam vidjela veliko crno pero koje je nekada pripadalo vrani, a koje se našlo predamnom niotkuda. Zapitala sam se što mi to donosi, ili odnosi? Odnijelo mi srce?! Vrativši se se nakon putovanja iz prelijepe prirode i prijeđenih stotinjak i više kilometara, razmišljam gdje mi je moglo nestati, te gdje sam ga izgubila, neznam da li ću moći bez njega... sjetih se ribiča na obljižnjem jezeru koji je ulovio pravu zlatnu ribetinu. Primjetili smo ga usput kada smo prolazili pored jezera, kako nešto vuče u čamac koji je bio usidren usred jezera. Zastali smo da vidimo što se događa. Bio je to kapitalski ulov zlatnog šarana. Pomislih koje li sreće. S lakoćom je ponio lov u kuhinju ostavio ga i krenuo po drugi..? Možda mu se posreći. Pomislim njemu sigurno ne treba srce jer ima zlatnu ribetinu. Meni je moje srce najvažnije, nema ga više. Najviše mi je žao što ga neću moći nositi sa sobom niti ću ga moći podijeliti. Netko će ga naći, jer sam ga izgubila. Neznam...........

Nema komentara:

Objavi komentar