petak, 25. travnja 2014.

„Ručak za sutra“ je najgledanija kulinarska emisija u Hrvatskoj!


Pod režiserkom palicom Saše Knežića u Podravkinom Kulinarskom centru počelo je snimanje treće sezone vrlo gledanih kulinarskih emisija u sklopu In magazina Nove TV – Ručak za sutra, Slatki vikend s Podravkom i Blagdani s Podravkom. Glavni protagonisti tih emisija su i dalje naši promotori kulinarstva, a već 9. travnja hrvatski gledatelji mogli su vidjeti prvu od 44 emisije koliko će se snimiti u kojoj je nastupio Mišel Tokić. Naravno, kakvi bi bili uskršnji blagdani bez Podravke pa je tako snimano i nekoliko emisija vezanih za temu Uskrs u kojima je Dražen Đurišević kreirao izuzetne gurmanske delicije.
Na snimanju – kreativan nered. Snimateljska i režiserska ekipa Nove TV u punom zamahu, pazi se na svaku sitnicu, Dražen strpljivo sluša i provodi zamisli režisera, svako malo popravlja se šminka, provjerava ton i slika, sve u svemu, radi se punom parom jer nije baš jednostavno besprijekorno odraditi emisiju koja je prema istraživanjima agencije Ipsos Puls najgledanija kulinarska emisija u Hrvatskoj.
“Prema istraživanjima naša kulinarska emisija je jedna od najgledanijih na Novoj TV, a naši kuhari su dobili visoke ocjene u odnosu na kuhare i kulinarske emisije koje su godinama na televiziji. Dakle, uspjeli smo kroz ovih nekoliko sezona hrvatskim gledateljima i potrošačima kroz stručne, praktične i edukativne emisije dodatno približiti Podravku i njezine proizvode.”, zadovoljno naglašava voditeljica Kulinarskog centra Katarina Pentek koja je postala sinonim za pripremu kolača u Podravkinim emisijama.
Zadovoljan rezultatima istraživanja je i Dražen Đurišević, sinonim za mesne delicije, koji ističe:
“Rejting kompanije i prepoznatljivost naših brendova raste s gledanjem emisija te kroz ovaj kulinarski serijal Podravka definitivno ima višestruku korist. Smatram da je ovo odličan projekt kojega ćemo i dalje nadograđivati pa tako planiramo i snimanje emisija na otvorenom – Roštilj s Podravkom.”
Spomenuto istraživanje realizirano je on-line anketiranjem u suradnji sa agencijom Ipsos Puls u ožujku ove godine u Hrvatskoj, na uzorku od 1000 ispitanika koji su u kućanstvu zaduženi za kuhanje, životne dobi 18-54 godina. Treba spomenuti da je ovim istraživanjem utvrđeno da Podravkini majstori kuhinje spadaju u red najpopularnijih kuhara u Hrvatskoj, uz bok svjetski popularnih kuharskih zvijezda (Jamie Oliver, Anthony Bourdain, David Rocco). Ovaj uspjeh je još i veći ako se zna da su Podravkini kuhari puno kraće u televizijskom eteru od spomenutih stranih kuhara. Važan je uspjeh Podravkinih kuhara i visoka razina korištenja recepata iz emisije među gledateljima (45% ispitanika koristi recept iz Podravkine kulinarske emisije barem jednom mjesečno).

Uz već spomenuti dvojac – Katarinu Pentek i Dražena Đuriševića, na televizijskim ekranima udomaćili su se Mišel Tokić i Zoran Delić, majstori kuhanja morskih specijaliteta. Tu Podravkinu ekipu hrvatski gledatelji će moći gledati cijelu godinu jer osim planiranih 44 emisije, na veliki zahtjev gledatelja ići će i reprize iz prošlih sezona.

Sve u svemu, kuhanje je in i kada je kulinarstvo u pitanju, onda se opet potvrđuje pravilo – Podravka nikada nije pratila trendove, već ih je diktirala. (B.F.)

1 komentar: