Powered By Blogger

ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

Hokejaši Medveščaka razveseli male Zabočane


​Jonathan Cheechoo i Saša Martinović, hokejaši Medveščaka lako bi mogli zaigrati i u nekom nogometnom klubu. Pokazalo se to na Lino višebojcu u Zaboku gdje su popularni „medvjedi“ razveselili više od tisuću učenika OŠ Ksavera Šandora Gjalskog. Posebno će ih pamtiti šestaš Mateo Kolar njihov izazivač iz publike te pobjednici u višeboju Laura Jurina i Denis Celjak koji su od svojih sportskih uzora primili pehare i plišane Lino medvjediće.
- Iako ne govorim hrvatski, dobro sam se razumio s djecom. Pomagao sam im u pucanju rukometnih penala te kao trener vodio ekipu šestih i sedmih razreda u grupnim igrama. Zajedno smo slavili osvajanje bodova, a kad smo izgubili nekako je bilo lakše zajedno odraditi kaznu - deset sklekova. Uglavnom svi zajedno smo se jako dobro zabavljali, rekao je Jonathan pohvalivši se da ipak zna po koju riječ na hrvatskom, a omiljena mu je Lino lada.
Saša Martinović požalio je što u njegovoj osnovnoj školi u Njemačkoj nije bilo ovakvih natjecanja.
- Šteta da nešto ovakvo nije bilo kad sam ja išao u osnovnu školu. Imali smo samo natjecanja u pojedinačnim sportovima. Zauvijek pamtim jedan nogometni turnir na kojemu je moja ekipa izgubila, dugo sam nakon toga plakao i naučio da je bolje pobijediti nego plakati. I na Lino višebojcu djeca dobivaju takve poruke, tu uče biti dio tima, sportski se ponašati i fair navijati i drago mi je što sam mogao biti dijelom te lijepe priče, istakao je Saša.
Hokejašima KHL Medveščaka zbog kojih je Zabokom po prvi puta odjekivalo Zig, Zag Medveščak! na Lino višebojcu su se pridružili Antonio Črnjević, član hrvatske kadetske košarkaške reprezentacije koja je osvojila europsko zlato i Andreja Ivančević, hrvatska rekorderka na 60 m prepone. Talentirani sportaši ogledali su se u trčanju, odnosno košarci s Billie Bivol i Lucijom Brgles, te brojnim autogramima razveselili navijače.

Nema komentara:

Objavi komentar