Powered By Blogger

subota, 25. prosinca 2010.

Tiha noć, posebna noć – Sretan Božić!

Malo prije vratila sam se iz neobičnog  mjesta  prelijepe prirode koja je u tami blještala obasjana sa bezbroj zvijezda.  Ugasila sam sva svijetla na svome automobilu kako bi potpuno doživjela i osjetila Tihu Božićnu noć.  Podigla sam oči prema nebu,  ugledala sam svu njegovu ljepotu. Obuzeo me neki poseban osjećaj, promatrala sam zviježđe:  Miječni put, Mala kola  i Velika prema Sjeveru i da ne nabrajam.  Tada sam osjetila veliku duhovnu snagu stapajući se sa Svemirom i ostalim Glaksijama.  Započelo je moje pravo  putovanje. Misli su mi navirale brzinom svjetlosti.  Više nisam bila sigurna da li sam to ja, kao ljudsko biće, neki mali atom  ili mikro čestica u Univerzumu!  Pomislih kako sam u stanju neke halucinacije, s obzirom da  malo spavam i još manje jedem. Nekako sam više usmjerena na duhovnu hranu, koja me ispunjava.   Opet  ne smijem  zaboraviti na  materiju ili materijalnost.  Jer me ona zarobila, i teško joj se mogu oteti. Shvatila sam da to mogu samo kroz meditaciju. Problem je u tome, što jurim za materijalnim  dobrima cijele godine, iz dana u dan,  ne misleći na sebe niti na svoju okolinu. Iz  toga razloga nisam mogla shvatiti koja je moja uloga i gdje sam ja za Božić.  Zahvaljujući Božiću osjetila sam svu ljepotu duhovne snage i energije koja me ispunila ispod zvijezda u  posebnoj i velikoj noći.
Što je zapravo Božić?!  
Opisno,  to je najveći  kršćanski blagdan u kojemu se slavi rođenje Otkupitelja i Spasitelja svih onih koji u njega vjeruju i kojima je potrebna duhovna snaga.  Božić je duhovna ljepota. Nisam o tome nikada pretjerano razmišljala, već sam  se uvijek na taj dan rado prisjećala mirisa bakinih kolača i poklona ispod božićnog drvca.  Uvijek na taj dan pokušavam evocirati uspomene i sjećanja na sve one koji su mi dragi i koje volim, na svoje nabližnje s kojima želim biti na taj dan, ili samo emotivno.  Poistovjećujem ih sa zvijezdama na nebu.  Pomislih kako bi bilo tužno da nema  Božića! 
E, pa,  Sretan  Božić!


Holiday Office Gifts





Shop Elegant Holiday Gift Baskets from OrganicBouquet.com! Click Here!




Buy One Dozen Get One Dozen Free Peppermint Twist Roses from OrganicBouquet.com! Click Here!


GoalieMonkey.com

Nema komentara:

Objavi komentar