Powered By Blogger

srijeda, 29. prosinca 2010.

Jedem sve što leti, hoda, puže, pliva..

Nadam se da nećemo postati i kanibali...

 Reklama, propaganda, promocija, sve su to alati Marketinga koji bi trebali biti usmjerni za dobrobit  ponude i potražnje, na obostranu korist i zadovoljstvo. Oni koji nešto žele prodati, neki proizvod ili uslugu u dobroj namjeri, trebali bi to raditi  u okvirima etike i morala, barem  su nas tako učili na fakultetu. 
Zgrozi me rečenica, ja jedem sve: masno, slatko, slano... sve što gmiže, hoda, pliva ili leti.  Sadržaj je u redu i smiješan, samo za odrasle koji imaju realnu percepciju poimanja stvari i pojava, a za djecu je definitivno štetan, jer ona nemaju razvijene sposobnosti realnog rasuđivanja. Svaka kulturna i ekonomska zajednica bori se za održivi razvitak, a što se u tim devijantnim sadržajima reklama koje moramo gledati za visoku pretplatu HTV-u zanemaruje, a trebao bi se naglašavati.

'Oblačim sve', mi je donekle i u redu jer se u tom djelu reklame govori o današnjem socijalnom i društvenom statusu. Prema tome, 'Odijelo ipak čini čovjeka' prema prigodama i pogodama. Najveća nakarada od svih tih reklama su one koje u svom sadržaju kane reklamirati bančine proizvode. Ma, molim vas, koji su to proizvodi?! To su nemoralne i neetične pojave, rekli bi normalni ljudi i struka. U tom se sadržaju kriju mnoge prevare i lihvarske namjere, koje kane uzeti građanima i posljednju paru iz džepa. Trebalo bi zabraniti takve  reklamne saržaje kojima se reklamiraju Banke. One bi trebale služiti na sveopću dobrobit društva i socijalnog aspekta, kao što su u nekim razvijenim Europskim državama. Jadne li države koja žmiri na oba oka, i koja im je svojim zakonima dopustila da se ponašaju kao najveći lihvari. A zašto? Zato jer i ona ima koristi od njihovog nemoralnog i neetičnog 'businessa'.
Naime, u današnje vrijeme sveprisutno je pogrešno poimanje pravih vrijednosti, a najveći razlog tomu je borba, trka ili grabež za novcem, ili ukratko opaki business. 
Ovih dana slušam i gledam na TV-u rekalamu za Pivo za Kobasice on naših poznatih brendiranih proizvođača! Reklamne poruke su im opake i bezvezne. Neke reklame bi trebalo zasigurno skinuti s programa jer je njihovo prikazivanje  štetno za djecu i mladež, koja svoje interese uglavnom gledaju kroz idealopoklonstvo. Sadržaji spomenutih reklama kane nas  nagovoriti da konzumiramo 'najbolji'  Alkohol i da jedemo 'najbolje' Kobasice koje su pune masti i kolesterola. Kako su Hrvati zauzeli 5 mjesto na ljestvici po statistici kao najdeblja nacija u Europi, ne čudi me 'lucidna' filozofija životnog stila koji nam se nameće kroz reklamu! A po ljestvici konzumiranja alkohola također zauzimamo nezavidno mjesto, od nas su jedino gore pijandure, Rusi, Šveđani i Kinezi.  Najbrutalnije mi je kada gledam lijepu zdravu dječicu onako normalnu i fit, da moraju reklamirati gadnu i masnu salamu. Pitam se zašto ne stave debelu djecu da reklamiraju spometu proizvode, da se odmah zna kako će izgledati ako budu jeli te 'krasne masne, slane, proiizvode'. Najgore je to što lažemo djeci, lažemo odraslima, lažemo, lažemo..kuda nas vodi takav način izopačene životne filozofije. Pitam se gdje su tu intelektualci i gdje je struka. Zar ih nema!? Nemoral, neetika, kriminal caruju. Dokle?
Nemojte misliti da nemam pravi prijedlog i scenarij za dobru reklamu.














Healthy Holidays Sitewide Sale – Save an EXTRA 5% in December! No Coupons Needed.

Apples of Gold Jewelry - 45 Day Return Policy & Free Shipping!

New! Diachieve Brand Diabetic Supplies & Health Products 125x125 Animated



Print Birthday Cards from Home - Free Trial!

Nema komentara:

Objavi komentar