Pod režiserkom palicom Saše Knežića u Podravkinom Kulinarskom centru počelo
je snimanje treće sezone vrlo gledanih kulinarskih emisija u sklopu In magazina
Nove TV – Ručak za sutra, Slatki vikend s Podravkom i Blagdani s Podravkom.
Glavni protagonisti tih emisija su i dalje naši promotori kulinarstva, a već 9.
travnja hrvatski gledatelji mogli su vidjeti prvu od 44 emisije koliko će se
snimiti u kojoj je nastupio Mišel Tokić. Naravno, kakvi bi bili uskršnji
blagdani bez Podravke pa je tako snimano i nekoliko emisija vezanih za temu
Uskrs u kojima je Dražen Đurišević kreirao izuzetne gurmanske delicije.
Na snimanju – kreativan nered. Snimateljska i režiserska ekipa Nove TV u punom zamahu, pazi se na svaku sitnicu, Dražen strpljivo sluša i provodi zamisli režisera, svako malo popravlja se šminka, provjerava ton i slika, sve u svemu, radi se punom parom jer nije baš jednostavno besprijekorno odraditi emisiju koja je prema istraživanjima agencije Ipsos Puls najgledanija kulinarska emisija u Hrvatskoj.
“Prema istraživanjima naša kulinarska emisija je jedna od najgledanijih na Novoj TV, a naši kuhari su dobili visoke ocjene u odnosu na kuhare i kulinarske emisije koje su godinama na televiziji. Dakle, uspjeli smo kroz ovih nekoliko sezona hrvatskim gledateljima i potrošačima kroz stručne, praktične i edukativne emisije dodatno približiti Podravku i njezine proizvode.”, zadovoljno naglašava voditeljica Kulinarskog centra Katarina Pentek koja je postala sinonim za pripremu kolača u Podravkinim emisijama.
Zadovoljan rezultatima istraživanja je i Dražen Đurišević, sinonim za mesne delicije, koji ističe:
“Rejting kompanije i prepoznatljivost naših brendova raste s gledanjem emisija te kroz ovaj kulinarski serijal Podravka definitivno ima višestruku korist. Smatram da je ovo odličan projekt kojega ćemo i dalje nadograđivati pa tako planiramo i snimanje emisija na otvorenom – Roštilj s Podravkom.”
Na snimanju – kreativan nered. Snimateljska i režiserska ekipa Nove TV u punom zamahu, pazi se na svaku sitnicu, Dražen strpljivo sluša i provodi zamisli režisera, svako malo popravlja se šminka, provjerava ton i slika, sve u svemu, radi se punom parom jer nije baš jednostavno besprijekorno odraditi emisiju koja je prema istraživanjima agencije Ipsos Puls najgledanija kulinarska emisija u Hrvatskoj.
“Prema istraživanjima naša kulinarska emisija je jedna od najgledanijih na Novoj TV, a naši kuhari su dobili visoke ocjene u odnosu na kuhare i kulinarske emisije koje su godinama na televiziji. Dakle, uspjeli smo kroz ovih nekoliko sezona hrvatskim gledateljima i potrošačima kroz stručne, praktične i edukativne emisije dodatno približiti Podravku i njezine proizvode.”, zadovoljno naglašava voditeljica Kulinarskog centra Katarina Pentek koja je postala sinonim za pripremu kolača u Podravkinim emisijama.
Zadovoljan rezultatima istraživanja je i Dražen Đurišević, sinonim za mesne delicije, koji ističe:
“Rejting kompanije i prepoznatljivost naših brendova raste s gledanjem emisija te kroz ovaj kulinarski serijal Podravka definitivno ima višestruku korist. Smatram da je ovo odličan projekt kojega ćemo i dalje nadograđivati pa tako planiramo i snimanje emisija na otvorenom – Roštilj s Podravkom.”
Spomenuto istraživanje realizirano je on-line anketiranjem u suradnji sa
agencijom Ipsos Puls u ožujku ove godine u Hrvatskoj, na uzorku od 1000
ispitanika koji su u kućanstvu zaduženi za kuhanje, životne dobi 18-54 godina.
Treba spomenuti da je ovim istraživanjem utvrđeno da Podravkini majstori kuhinje
spadaju u red najpopularnijih kuhara u Hrvatskoj, uz bok svjetski popularnih
kuharskih zvijezda (Jamie Oliver, Anthony Bourdain, David Rocco). Ovaj uspjeh je
još i veći ako se zna da su Podravkini kuhari puno kraće u televizijskom eteru
od spomenutih stranih kuhara. Važan je uspjeh Podravkinih kuhara i visoka
razina korištenja recepata iz emisije među gledateljima (45% ispitanika koristi
recept iz Podravkine kulinarske emisije barem jednom mjesečno).
Uz već spomenuti dvojac – Katarinu Pentek i Dražena Đuriševića, na
televizijskim ekranima udomaćili su se Mišel Tokić i Zoran Delić, majstori
kuhanja morskih specijaliteta. Tu Podravkinu ekipu hrvatski gledatelji će moći
gledati cijelu godinu jer osim planiranih 44 emisije, na veliki zahtjev
gledatelja ići će i reprize iz prošlih sezona.
Sve u svemu, kuhanje je in i kada je kulinarstvo u pitanju, onda se opet
potvrđuje pravilo – Podravka nikada nije pratila trendove, već ih je diktirala.
(B.F.)
chenlina20160624
OdgovoriIzbrišicheap nfl jerseys
toms wedges
coach outlet store online
coach factory outlet
kate spade handbags
coach factory outlet
christian louboutin outlet
cheap ray ban sunglasses
jordan shoes
louis vuitton outlet
louis vuitton handbags
nike roshe runs
cheap jordan shoes
toms shoes outlet online
polo ralph lauren outlet
coach outlet
jordan shoes
cartier watches
oakley sunglasses
michael kors outlet online sale
christian louboutin outlet
lebron 13
celine bags
michael kors outlet
michael kors handbags
louis vuitton handbags
juicy couture
vans shoes sale
cheap jerseys
toms shoes
jordan 4 toro
true religion jeans
timberland boots
coach outlet store online clearances
coach outlet
jordan 13
nike factory outlet
louis vuitton outlet stores
ray ban sunglasses
tory burch outlet
a