U moskovskom sajmištu „Gostini Dvor“ održao se prestižni Međunarodni sajam
restoranskog biznisa Sirha Moscow 2014.
Mnogobrojne najveće ruske i međunarodne kompanije koje se bave
ugostiteljstvom, hotelijerstvom, djelatnošću HoReCa sudjelovale su u ovom, za
rusko tržište, važnom poslovnom događanju.
U okviru sajma Sirha Moscow 2014. održala se premijera ekskluzivnog
kulinarskog natjecanja “Bocuse d’Or Battle” (Bitka Zlatni Bokuz), zasada
jedinstvenog događanja u Rusiji takve vrste. To je najprestižnije međunarodno
natjecanje kuhara u Rusiji, svojevrstan „Oskar“ kulinarskog svijeta. Glavni cilj
natjecanja je bila popularizacija ruske gastronomije i pripremanja te serviranja
tradicionalnih ruskih jela. Glavna intriga natjecanja se sastojala u tome da su
tek pred sam početak kuhanja sudionici saznavali od kakvih će proizvoda morati
pripremiti rusko jelo. Podravka je bila službeni sponzor ovog kulinarskog
natjecanja s njezinim novim proizvodom na ruskom tržištu - Vegeta Natur. Spot u
trajanju od 30 sekundi o ovom novom univerzalnom dodatku jelima više puta je
prikazan na glavnom ekranu amfiteatra, a logotip Vegeta bio je smješten na
velikoj plazmi zajedno s logotipima drugih sponzora sajma.
Također, prvog dana održavanja sajma istaknuti međunarodni šef-kuhari su
proveli tzv. master-klase, a među njima bio je i popularni Podravkin promotor
kulinarstva Mišel Tokić. Gosti sajma su s velikim interesom pratili kako
hrvatski kuhar koristeći Vegetu Natur priprema mediteransko jelo „Brancin punjen
špinatom i morskim račićima“. Lijepo i ugodno nepcu iznenađenje je bio i
hrvatski desert „Smokvenjača“.
Mišel je pokazao ne samo izniman talent u
pripremanju jela, što su potvrdili oduševljeni komentari gostiju nakon
degustacije, već i živahnu komunikaciju s publikom koja je pratila njegov
nastup. Po završetku kuhanja i degustacija, pozvao je sve nazočne u posjet
Hrvatskoj – domovini dobro poznatog i voljenog brenda u Rusiji -
Vegete.
Nema komentara:
Objavi komentar