Otvorenje izložbe upriličeno je 22. ožujka uz prigodni program i
predstavljanje svih uključenih u projekt. U izložbi sudjeluje ukupno devet
haljina: Ambalažu u reciklažu (vlasnik Ekopak d.o.o.), Antena Sarajevo (vlasnik
Antena Sarajevo), BBI Wear (vlasnik BBI Centar), Dino kafa (vlasnik Dino kafa
d.o.o.), Dolcela (vlasnik Podravka d.o.o.), Ecoton (vlasnik Ecoton d.o.o.),
Green Queen (vlasnik Ekopak d.o.o.), Quickie kroasan (vlasnik Spanish Market
d.o.o.) i Razdvoji po boji (vlasnik Ekopak d.o.o.).
Svaka haljina sudjeluje i u radijskom kvizu na Anteni Sarajevo "O čemu Vas informira haljina...", a slušatelj koji je točno odgovorio na pitanje vezano uz edukativnu kviz poruku haljine Dolcela, nagrađen je paketom Podravkinih proizvoda. Također su predviđene nagrade za dizajnera pobjedničke haljine i najsretnijeg glasača koji je sudjelovao u izboru najljepše haljine.
Edukativna poruke izložbe je – Ambalaža prenosi informacije o proizvodu izuzetno važne za potrošača, a Dolcelinu haljinu dizajnirala je Nermina Varešanović, višestruko nagrađivana dizajnerica iz Sarajeva. Budući da Dolcela uvijek daje impresivne i sigurne rezultate, dizajnerica je uz dodir mašte izradila čarobno, maštovito i kreativno iskustvo, baš kakva je Dolcela sama.
Nema komentara:
Objavi komentar