Otvorenje izložbe Pijevaca u Hlebinama |
U više od 150 muzeja diljem Hrvatske održana je 28. siječnja tradicionalna muzejska akcija „Noć muzeja“. Najsvečanije u našem kraju bilo je u Hlebinama gdje je svečano otvorena izložba „Podravkini pevci u noći muzeja“ kojom je započeo program obilježavanja 80 godina hrvatske naivne umjetnosti. Naime, davne 1931. godine veliki majstor hrvatske naivne umjetnosti Ivan Generalić sa svojim mentorom Krstom Hegedušićem organizirao je prvu izložbu slika u zagrebačkom Umjetničkom paviljonu.
Mnogobrojni ljubitelji umjetnosti okupili su se u hlebinskoj Galeriji na svečanom otvorenju, a njih su pozdravili ravnateljica koprivničkog Gradskog muzeja Draženka Jalšić-Ernečić, predsjednik uprave Podravke Miroslav Vitković te koprivnički gradonačelnik Zvonimir Mršić.
- Nakon 22 godine čuli smo kukurikanje naših pijevaca iz podruma i odlučili smo ih pustiti van, kako bi stalno ostali vani te nas budili svako jutro. Godinu dana bit će izloženi u hlebinskoj Galeriji, a potom želimo da prođu diljem Hrvatske i svijeta. Podravka osim što ima kvalitetne ljude i brandove, ima i veliku kulturnu baštinu kojom se možemo pohvaliti i pokazati svijetu. Podravkin pijevac na našoj klasičnoj juhi je prisutan na oko pola milijuna prodajnih mjesta diljem svijeta, tako da smo našu bogatu kulturnu tradiciju prebacili na brand. Dizajn koji je star 40-ak godina ne diramo jer je najprodavaniji proizvod odmah iza Vegete – naglasio je na otvorenju Miroslav Vitković.
Izložbu je svečano otvorio nekadašnji glavni direktor Podravke Pavle Gaži kojemu pripisuju veliki značaj u počecima stvaranja kulturnog marketinga naše tvrtke. Naime, na izložbi je nekoliko puta spomenuta tradicija 'zlatnih godina' druge polovice prošlog stoljeća, kada je upravo Podravka bila prepoznata kao kulturni mecena i podupiratelj važnih kulturnih projekata u Koprivnici, Podravini i Hrvatskoj.
- Pijevci koji u nezgodno vrijeme ili prerano zakukuriču najčešće završe u loncu. No, drago mi je što mogu otvoriti ovu izložbu lepršanja pijevaca s velikom željom, ne samo mene, već i svih vas, da nam Podravka ponosno i veselo leprša – rekao je Gaži.
Organizatori akcije više su nego zadovoljni. Naime, kroz „Noć muzeja“ u Hrvatskoj je zabilježeno oko 315.000 posjetitelja, a samo u Hlebinama tu večer ih je bilo 660. Više nego dovoljan razlog da se uspješna muzejska akcija nastavi i iduće godine.
Mnogobrojni ljubitelji umjetnosti okupili su se u hlebinskoj Galeriji na svečanom otvorenju, a njih su pozdravili ravnateljica koprivničkog Gradskog muzeja Draženka Jalšić-Ernečić, predsjednik uprave Podravke Miroslav Vitković te koprivnički gradonačelnik Zvonimir Mršić.
- Nakon 22 godine čuli smo kukurikanje naših pijevaca iz podruma i odlučili smo ih pustiti van, kako bi stalno ostali vani te nas budili svako jutro. Godinu dana bit će izloženi u hlebinskoj Galeriji, a potom želimo da prođu diljem Hrvatske i svijeta. Podravka osim što ima kvalitetne ljude i brandove, ima i veliku kulturnu baštinu kojom se možemo pohvaliti i pokazati svijetu. Podravkin pijevac na našoj klasičnoj juhi je prisutan na oko pola milijuna prodajnih mjesta diljem svijeta, tako da smo našu bogatu kulturnu tradiciju prebacili na brand. Dizajn koji je star 40-ak godina ne diramo jer je najprodavaniji proizvod odmah iza Vegete – naglasio je na otvorenju Miroslav Vitković.
Izložbu je svečano otvorio nekadašnji glavni direktor Podravke Pavle Gaži kojemu pripisuju veliki značaj u počecima stvaranja kulturnog marketinga naše tvrtke. Naime, na izložbi je nekoliko puta spomenuta tradicija 'zlatnih godina' druge polovice prošlog stoljeća, kada je upravo Podravka bila prepoznata kao kulturni mecena i podupiratelj važnih kulturnih projekata u Koprivnici, Podravini i Hrvatskoj.
- Pijevci koji u nezgodno vrijeme ili prerano zakukuriču najčešće završe u loncu. No, drago mi je što mogu otvoriti ovu izložbu lepršanja pijevaca s velikom željom, ne samo mene, već i svih vas, da nam Podravka ponosno i veselo leprša – rekao je Gaži.
Organizatori akcije više su nego zadovoljni. Naime, kroz „Noć muzeja“ u Hrvatskoj je zabilježeno oko 315.000 posjetitelja, a samo u Hlebinama tu večer ih je bilo 660. Više nego dovoljan razlog da se uspješna muzejska akcija nastavi i iduće godine.
Nema komentara:
Objavi komentar