Powered By Blogger

petak, 17. rujna 2010.

Prehrambene navike hrvatskih potrošača

Podravkini predstavnici iz marketinga tržišta RH i kategorija upoznati su s rezultatima istraživanja o prehrambenim navikama hrvatskih potrošača. U Podravkinoj kinodvorani početkom rujna istraživačka agencija GFK predstavila je nalaze svojeg istraživanja koje je provela na 1000 ispitanika starijih od 15 godina.

Potrošači su prema istraživanju podijeljeni u četiri skupine ovisno o životnim stilovima. Najviše je „tradicionalista“, slijede oni s „brzim tempom života“ (ukupno čine dvije trećine), zatim „nezainteresirani“ i konačno „zahtjevni“, a zanimljivo je analizirati koja od skupina konzumira koje kategorije Podravkinih proizvoda i u skladu s time usmjeriti ponudu i promotivne aktivnosti.

Prema istraživanju, oko 50 posto građana konzumira dnevno tri obroka, oko 25 posto  ima tek dva obroka dnevno, još 15-ak posto ima do četiri obroka, a oko šest posto ima do pet obroka na dan.
Gotovo petina ispitanih uopće ne doručkuje, toplu večeru svaki dan konzumira 28 posto (vikendom 37%), a hladnu 35 posto ispitanih.
Oko 40 posto obitelji uvijek jede obroke zajedno i još oko 38 posto najčešće jede zajedno.
Za pripremu hrane danas se često troši suncokretovo (84%) te maslinovo  ulje (51%), ali i mast životinjskog podrijetla (41%), maslac (31%) te margarin (26%).
Bijeli kruh/pecivo spada u svakodnevnu hranu kod preko 50 posto ispitanih, crni i tamne kombinacije kruha nalaze se kod oko 30 posto te integralni kruh kod samo 19 posto ispitanih.
Učestala je i svakodnevna konzumacija kave (80%), mlijeka (54%), običnog jogurta (33%), sira (30%).

Što se tiče tjelesne težine, 50 posto ispitanika je u rangu normalne težine, a tek pet posto je jako mršavo. Kada se promatra samo kategorija zaista gojaznih građana, podjednak je udio oba spola (po oko 15%). Želju za promjenom vlastite težine ne pokazuje polovica ispitanih. Gotovo 40 posto želi izgubiti u rasponu od jedan do deset kilograma, a oko šest posto bi rado izgubilo 10 ili više kilograma. Žene češće žele izgubiti na težini dok su muškarci češće zadovoljni svojom težinom.

M. B.


Get Free shipping when you order a Livio Radio.



New York Luxury Hotels


YouFloral Flowers & Personalized Vase



YouFloral Flowers & Personalized Vase



First One's on Us


Mathematica Home Edition - Graphics and Visualization

Nema komentara:

Objavi komentar