Podravkini predstavnici iz marketinga tržišta RH i kategorija upoznati su s rezultatima istraživanja o prehrambenim navikama hrvatskih potrošača. U Podravkinoj kinodvorani početkom rujna istraživačka agencija GFK predstavila je nalaze svojeg istraživanja koje je provela na 1000 ispitanika starijih od 15 godina.
Potrošači su prema istraživanju podijeljeni u četiri skupine ovisno o životnim stilovima. Najviše je „tradicionalista“, slijede oni s „brzim tempom života“ (ukupno čine dvije trećine), zatim „nezainteresirani“ i konačno „zahtjevni“, a zanimljivo je analizirati koja od skupina konzumira koje kategorije Podravkinih proizvoda i u skladu s time usmjeriti ponudu i promotivne aktivnosti.
Prema istraživanju, oko 50 posto građana konzumira dnevno tri obroka, oko 25 posto ima tek dva obroka dnevno, još 15-ak posto ima do četiri obroka, a oko šest posto ima do pet obroka na dan.
Gotovo petina ispitanih uopće ne doručkuje, toplu večeru svaki dan konzumira 28 posto (vikendom 37%), a hladnu 35 posto ispitanih.
Oko 40 posto obitelji uvijek jede obroke zajedno i još oko 38 posto najčešće jede zajedno.
Za pripremu hrane danas se često troši suncokretovo (84%) te maslinovo ulje (51%), ali i mast životinjskog podrijetla (41%), maslac (31%) te margarin (26%).
Bijeli kruh/pecivo spada u svakodnevnu hranu kod preko 50 posto ispitanih, crni i tamne kombinacije kruha nalaze se kod oko 30 posto te integralni kruh kod samo 19 posto ispitanih.
Učestala je i svakodnevna konzumacija kave (80%), mlijeka (54%), običnog jogurta (33%), sira (30%).
Što se tiče tjelesne težine, 50 posto ispitanika je u rangu normalne težine, a tek pet posto je jako mršavo. Kada se promatra samo kategorija zaista gojaznih građana, podjednak je udio oba spola (po oko 15%). Želju za promjenom vlastite težine ne pokazuje polovica ispitanih. Gotovo 40 posto želi izgubiti u rasponu od jedan do deset kilograma, a oko šest posto bi rado izgubilo 10 ili više kilograma. Žene češće žele izgubiti na težini dok su muškarci češće zadovoljni svojom težinom.
M. B.
Nema komentara:
Objavi komentar