Cilj joj je informiranje i komuniciranje strategije kompanije te poslovnog
plana za 2013. godinu, a organizirana je kroz predavanja, grupne radionice i
prezentacije.
U uvodnom obraćanju predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić istaknuo je
kako su se unazad godinu dana dogodile velike promjene:
- Uprava je uvidjela kako je proteklo dovoljno vremena da se usuglasimo oko
puta kojim ćemo ići i kako najbrže i najefikasnije doći do zadanog cilja. Imamo
odgovornost i priliku donijeti novu vrijednost u kompaniju i na nama je da
ispunimo taj cilj, a on nije samo zadovoljiti dioničare, nego prvenstveno
kompaniju, što automatski utječe na zadovoljstvo svih. Uvjeren sam kako imamo
priliku za napredak, jer s postojeće pozicije možemo doći do pozicija najboljih.
Ova je konferencija važna jer su se obje divizije, prehrana i pića i farmacija,
okupile na jednom mjestu. Jedino mi, zajedničkim snagama možemo učiniti Podravku
uspješnijom. U tom slučaju jedan plus jedan može biti više od dva i to je poruka
konferencije, jer ukoliko igramo kao tim, u tome ćemo i uspjeti. Tražimo li
krivca za neuspjeh, to nam neće pomoći u nastojanju da budemo bolji, ali svakako
možemo naučiti nešto iz povijesti, rekao je Mršić, pritom dodavši:
- Moramo pronaći kvalitetan model kako da iz situacije u kojoj konkurentima gledamo u leđa, dođemo u ravninu ili preuzmemo vodstvo. Mi smo odabrani da Podravku dovedemo do toga da joj drugi gledaju u leđa, a prostora za poboljšanje u svakom slučaju ima. Naša ambicija je doći na novu razinu – moramo biti veći, bolji i efikasniji. Podravka je uspješna, jer doza korištenja Podravkinih proizvoda je jedna žlica. Ta jedna žlica čini nas uspješnima ili neuspješnima, samo je potrebno jako puno tih žlica. Okupljeni tim danas sa svojim suradnicima može napraviti veliki, odnosno značajan iskorak. Imamo povjerenja u vas i ova Uprava vjeruje u kompaniju, poručio je na kraju svojeg obraćanja.
- Moramo pronaći kvalitetan model kako da iz situacije u kojoj konkurentima gledamo u leđa, dođemo u ravninu ili preuzmemo vodstvo. Mi smo odabrani da Podravku dovedemo do toga da joj drugi gledaju u leđa, a prostora za poboljšanje u svakom slučaju ima. Naša ambicija je doći na novu razinu – moramo biti veći, bolji i efikasniji. Podravka je uspješna, jer doza korištenja Podravkinih proizvoda je jedna žlica. Ta jedna žlica čini nas uspješnima ili neuspješnima, samo je potrebno jako puno tih žlica. Okupljeni tim danas sa svojim suradnicima može napraviti veliki, odnosno značajan iskorak. Imamo povjerenja u vas i ova Uprava vjeruje u kompaniju, poručio je na kraju svojeg obraćanja.
Govoreći o planovima za 2013. godinu, član Nadzornog odbora Podravke i
predsjednik Uprave Allianz ZB društva za upravljanje obveznim mirovinskim fondom
Dinko Novoselec rekao je:
- Obavezni mirovinski fondovi u Podravki su prisutni više od deset godina i trenutno imamo 33 posto vlasništva. Podravka nažalost do sada nije bila konzistentna u ispunjavanju poslovnih planova i vlasničkih očekivanja i stoga je Nadzorni odbor odlučan da se poslovni i strateški plan za 2013. godinu u potpunosti provedu. U budućnosti ovu kompaniju vidimo kao profitabilnu, upravljački efikasnu i tržišno stabilnu. Pred nama su brojni izazovi i rizici, no imamo vrijednosti koje drugi nemaju, a to su odlični proizvodi i ljudi koji su ih osmislili, dobra bilanca te kvalitetna uprava i menadžment. Vrijeme je da pokažemo da možemo biti bolji od konkurencije.
- Obavezni mirovinski fondovi u Podravki su prisutni više od deset godina i trenutno imamo 33 posto vlasništva. Podravka nažalost do sada nije bila konzistentna u ispunjavanju poslovnih planova i vlasničkih očekivanja i stoga je Nadzorni odbor odlučan da se poslovni i strateški plan za 2013. godinu u potpunosti provedu. U budućnosti ovu kompaniju vidimo kao profitabilnu, upravljački efikasnu i tržišno stabilnu. Pred nama su brojni izazovi i rizici, no imamo vrijednosti koje drugi nemaju, a to su odlični proizvodi i ljudi koji su ih osmislili, dobra bilanca te kvalitetna uprava i menadžment. Vrijeme je da pokažemo da možemo biti bolji od konkurencije.
Na konferenciji su predstavljeni rezultati ispitivanja organizacijske klime
i zadovoljstva poslom s naglaskom na promjenu fokusa s trenutnog stanja klime i
kulture u kompaniji na željno buduće. Najavljen je i tim koji će aktivno raditi
na razvoju i unapređenju klime unutar kompanije.
Prvoga dana konferencije sudionici su se iskazali kao timski igrači u
grupnim radionicama s ciljem povezivanja i jačanja komunikacije i međusobne
sinergije.
Sljedećeg dana direktori marketinga predstavljaju planove za pojedine kategorije proizvoda, a predstavnici Podravkinih tržišta iznose svoje poslovanje. U poslijepodnevnim satima na temu „Liberating Leadership“ govori gost predavač Mike George, najprodavaniji autor i međunarodni govornik, autoritet s područja poučavanja o razvoju menadžmenta.
Sljedećeg dana direktori marketinga predstavljaju planove za pojedine kategorije proizvoda, a predstavnici Podravkinih tržišta iznose svoje poslovanje. U poslijepodnevnim satima na temu „Liberating Leadership“ govori gost predavač Mike George, najprodavaniji autor i međunarodni govornik, autoritet s područja poučavanja o razvoju menadžmenta.
Nema komentara:
Objavi komentar